top of page
  • daniel6874

צימרים בצפון

הצפון הפך ממזמן לשם דבר בתחום הטיולים, הנופש והאטרקציות. האזור הקסום והמיוחד הזה השופע בנופים, צמחיה ובעלי חיים יחודיים, כולל בחובו שלל הזדמנויות לתכנון חופשה בלתי נשכחת. אם זה בילוי עם המשפחה, עם החברים או עם האהובה, לאזור הצפון פתרונות פשוטים, זולים ומהירים לבילוי.



ענף הצימרים בצפון חווה בשנים האחרונות תקופה של שגשוג ופריחה. כמות הנופשים והמטיילים הפוקדים את אתרי הצפון עולה מידי שנה וצימרים חדשים מציפים את האזור. הצימרים בצפון משופעים סגנונות, תרבויות ואיכויות אשר יעניקו חוויה יחודית ומשלימה לכל החופץ בחופשה ביעדים האטרקטיביים בישראל. אז החלטתם כי אתם מעונייינים לצאת לחופשה, לחגוג יום נישואין, להציע נישואין, או לחגוג אירוע ואתם מעוניינים בצימרים בצפון, מה עושים? מאיפה מתחילים? ובכן, היום המשימה פשוטה מתמיד. ראשית, עליכם לענות על מספר שאלות קצרות:


א. כמה אנשים תהיו? נכון להיום, רוב מתחמי הצימרים בצפון מוגבלים במספר חדרי האירוח המוצעים. ממוצע חדרי האירוח במתחמים נע בין שניים לשלושה ומיועדים בעיקר לזוגות. אם תכננתם נופש משפחתי, או סתם טיול עם קבוצה של חברים ואתם מעוניינים במתחם לינה משותף, הרי שעליכם לחפש צימר למשפחות בהם תוכלו למצוא בתי אירוח לזוג וילדים או מתחמים גדולים יותר, המסוגלים להכיל את כמות האנשים שתהיו. אופציה נוספת תהיה לחפש צימרים בצפון הקרובים פיזית אחד לשני ואשר יחדיו יהוו פיתרון.



ב. מה מטרת השהיה בצימרים בצפון? שלא כבעבר, שהצימר שימש בעיקר מקום לינה ומעבר למטיילים, כיום מתחמי הצימרים בצפון משופעים אטרקציות ופעילויות המשאירים את הנופשים במתחמים עצמם לאורך שעות היום. אם אתם מעוניינים בפתרון לינה בלבד, הרי שקיימים אינספור מתחמי צימרים בצפון המציעים חדרי אירוח בעלות נמוכה הממוקמים בנקודות אטרקטיביות לטיול. עם זאת, במידה ואתם מעוניינים בנופש·מפנק ואיכותי ללא נסיעות מרובות, הרי שתמצאו שלל צימרים בצפון המציעים חדרי אירוח מפוארים שלא תרצו להיפרד מהם. בצימרים תמצאו ג'קוזי משפחתי, טלויזיות שטוחות, מיטות קינג סייז, בריכות פרטיות, מרפסות עם נוף מרהיב, ארוחות לחדרים, מיטב השוקולדים ועוד.



ג. מה עם המחיר? לצימרים בצפון טווח מחירים רחב. האיכות, המיקום וכמובן העונה קובעים את המחיר ואת הביקוש. כבענפים אחרים, גם בענף הצימרים בצפון, לאיכות יש מחיר. לכן, כאשר מחליטים על תקציב, יש לדעת כי ניתן למצוא צימרים בצפון השווים לכל כיס וההחלטה בידכם.


ד. ואיפה סועדים בקרבת הצימרים בצפון? אז אולי תופתעו, אבל בצפון ניתן למצוא מסעדות מצטיינות שלא היו מביישות את מיטב המסעדות בתל אביב. עם זאת מספרם מועט ולעיתים קרובות הן אינן ממוקמות בקרבת מתחמי הצימרים והנסיעה אליהן ממושכת. תישמחו לדעת, כי קיימת קבוצה קטנה של צימרים בצפון המציעה הסעדות בוקר וערב משלל מטבחי העולם במתחמי הצימרים באיכות לא מתפשרת. היוועצו עם בעלי הצימרים בנוגע למסעדות במתחם או מסעדות הקרובות אליו ומבצעים בהם למבקרים בצימרים.



ה. מה עושים עם הכלב/ה? היום כבר אין טעם להשאיר את בן המשפחה האהוב הרחק מהמשפחה אצל חברים או בפנסיון. בין הצימרים בצפון תוכלו למצוא קבוצה של צימרים שיקבלו בזרועות פתוחות את בעלי החיים הנאהבים. תמצאו עבורם מקום לינה, ציוד האכלה ומרחבים פתוחים לטיול ושיטוט וכל זה בעלויות מינימליות. חפשו צימרים עם כלבים בדרך לחופשתכם הבאה, על מנת שכלבכם יהנה איתכם בטיול המשפחתי.



bottom of page