top of page
  • daniel6874

טיפים לחופשה בצימר עם כלב

לקחת את החבר הפרוותי שלך איתך לחופשה? זו יכולה להיות דרך מצוינת להפוך את הטיול למהנה עוד יותר. עם זאת, חשוב לוודא שהכלב שלכם ״מוזמן״ למקום החופשה שבחרתם.


צימרים (B&B) יכולים להוות אופציה מצוינת לחופשה ידידותית לכלבים, שכן רבים מהם הם עסקים קטנים ועצמאיים ששמחים לארח אורחים עם חיות מחמד.


ריכזנו עבורכם כמה טיפים על לקחת את הכלב איתך לחופשה בצימרים:

1. עשו את המחקר שלכם: לא כל הצימרים זהים בכל הנוגע למדיניות חיות מחמד. לחלקם עשויות להיות מדיניות קפדנית שאינה מאפשרת הבאת חיות מחמד, בעוד שלאחרים יש כללים מקילים יותר. חשוב להתקשר מראש ולוודא שהצימר בו אתם שוקלים לנפוש מאפשר חיות מחמד, ולברר על כללים או תקנות ספציפיים שיש להם.


2. הזמינו מראש: אם אתם מתכננים להביא את הכלב איתכם לחופשה, כדאי להזמין מקום לינה בצימר זמן רב מראש. זה ייתן לכם זמן לחקור ולהשוות בין אופציות שונות, וגם יבטיח שלא תתקעו בלי מקום לינה אם הצימר שתרצו מלא בתפוסה.


3. ארזו בחוכמה: אל תשכחו לארוז את כל הפריטים הדרושים עבור הכלב שלך, כולל מזון, מים, קערות, רצועה וכל תרופות או ציוד אחר שהם עשויים להזדקק לו (או לברר האם הצימר יכול לספק לכם כלים).


4. הקפידו על הכללים: לכל צימר יהיו חוקים וכללים משלו לגבי חיות מחמד, לכן חשוב להקפיד על שמירה עליהם. זה עשוי לכלול החזקת הכלב שלך ברצועה בזמן שהותו בשטח, לנקות אחריו ולא להשאיר אותם לבד בחדר לפרקי זמן ארוכים. היו מתחשבים: זכרו שבזמן שאתם והכלב שלכם בחופשה, אתם עדיין לא לבד ואתכם בעל הצימר ואורחים אחרים.


הטיפים הללו, יאפשרו לך ולחבר הפרוותי שלך לנפוש בצימרים בצורה נעימה ומהנה. רק הקפידו לעשות את המחקר שלכם ולתכנן מראש.


חופשה נעימה


16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page